IMG_2908.JPG

TUI AT HOME
SANDRA VESTJENS

3. Orange copy.png

DE OPDRACHTOMSCHRIJVING

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

TUI at Home Sandra Vestjens heeft een incentive reis georganiseerd voor recruitment bureau Personato naar Ibiza. Als bedankje vanwege de enorme drukke werkzaamheden tijdens Corona en als teambuilding werd deze trip aangeboden. 

Sandra heeft ons gevraagd het teambuilding deel voor onze rekening te nemen.

3. Orange copy.png

DE BRAINSTORM

Wij hebben eerst een meeting gehad met Sandra waarin zij ons gebriefd heeft wie de klant is en wat de wensen zijn. Vervolgens hebben wij gesproken met de klant zelf om het niveau van de games te bepalen, de doelgroep te bespreken en wat met name voor ons ook belangrijk is; wat de DONT’S zijn. Aansluitend zijn we de research fase in gegaan waarin we de geheimen en parels van een bestemming proberen te vinden en daarna heeft er een voorreis plaatsgevonden. 

3. Orange copy.png

HET IDEE

Wij hebben één dag voor onze rekening genomen binnen de gehele reis en daarin hebben we in totaal vijf spellen gespeeld. We hebben o.a. een game op een Kartbaan bedacht, de groep laten suppen in een baai tussen boeien waar verschillende codes aan gemonteerd waren en een breuk-reken-puzzel op een loopbrug midden op het eiland gespeeld. Zelf vonden we de game in Festival Club wel echt te gek! Dit oude braakliggende terrein waar de eerste club van Ibiza  ooit heeft gestaan is nu helemaal vervallen en een walhalla voor Graffiti liefhebbers. De locatie was dus al een bron van inspiratie voor onze twee creatieve stuiterballen Luc en Luuk. Dus die zijn helemaal los gegaan en hebben een spel bedacht waar vanuit de toren van de club aanwijzingen werden gegeven met porto’s aan de deelnemers in het ‘speelveld’ die tussen alle graffiti’s letters moesten vinden die wij de dag ervoor zelf op de muren hebben gespoten. Wat uiteraard voor ons al kicken was om te doen ;-) 

3. Orange copy.png

HET CONCEPT

Wij hebben Sandra volledig ontzorgd tijdens de activiteiten dag, zodat zij zich volledig kon richten op de klant, het netwerken, de groep en zelf ook mee kon doen deze dag. Wij hebben de gehele dag overgenomen; van de briefing tot aan de games, van de begeleiding tot aan de controlroom waarin we de gehele dag contact hebben met de teams, maar ook de prijsuitreiking verzorgen wij.   

3. Orange copy.png

HET GEHEIM

We hebben heel goed gekeken wie de doelgroep is en waar de behoefte ligt. De activiteiten en games zijn volledig aangepast aan deze doelgroep. Daarnaast wordt er in teamverband gespeeld en zorgen we er voor dat iedereen onderdeel kan zijn van het concept en elke discipline terugkomt, dus zowel de hersenkrakers als de sportiviteit komen aan bod.