IMG_6488.JPG

MERCEDES
BENZ

3. Orange copy.png

DE OPDRACHTOMSCHRIJVING

7210562a-6641-4975-a03a-59df20112a3b
press to zoom
9f18c558-8285-43e8-831b-00e9f06c0d41
press to zoom
IMG_6484
press to zoom
IMG_6481
press to zoom
IMG_6474
press to zoom
IMG_6471
press to zoom
IMG_6480
press to zoom
IMG_6475
press to zoom
IMG_6470
press to zoom
IMG_6469
press to zoom
1/3

ZWconnect, werkgeversorganisatie in Regio Zuid Holland, heeft ons gevraagd om mee te denken hoe zij hun jaarlijkse en landelijke Ontdekdezorg week breder kunnen uitzetten waardoor ze een nieuwe en grotere doelgroep bereiken. De huidige doelgroep is

zij-instromers en herintreders in zorg en welzijn. Daarnaast willen ze het concept anders insteken zodat er meer uit te halen valt voor zowel de deelnemers als de zorg- en welzijnsorganisaties die vertegenwoordigd zijn. 

3. Orange copy.png

DE BRAINSTORM

Doel van de Ontdekdezorg week: de doelgroep zij-instromers en herintreders kennis laten maken met en enthousiasmeren over de verschillende branches in zorg en welzijn en de verschillende zorg- en welzijnsorganisaties in de regio. Waar ben je goed in, waar word je blij van, wat past bij jou en welke vragen heb je. Binnen dit concept gaat de doelgroep dit ontdekken en antwoord krijgen op alle vragen. Focus op WIE je bent en niet op WAT je bent. 

3. Orange copy.png

HET IDEE

Vooraf aan het evenement worden er middels een campagne korte branchevideo’s geshowd van herintreders en zij-instromers waarin zij hun enthousiaste ervaringen vertellen. Hiervoor gebruiken we de loopbaanportals, social media kanalen zoals Twitter, Linkedin, Instagram en Facebook, Ik Zorg campagnes, advertenties en direct mailings. 

De branches die in beeld gebracht zijn, zijn: VVT | GGZ | Jeugdzorg | Ziekenhuis | GHZ | Welzijn |  Eerstelijnzorg | Onderwijs.

Bezoekers ontvangen vooraf online een korte assessment met 16 praktijk casussen waaruit een ZorgDNA komt. Uit dit profiel wordt duidelijk welke branches/zorg- en welzijnsorganisaties of vacatures interessant zijn en matchen met het profiel. 

De deelnemers komen hierdoor goed voorbereid op de ontdekdezorg week en kunnen gericht informatie halen bij de verschillende zorg- en welzijnsorganisaties.  De aanwezige zorg- en welzijnsorganisaties ontvangen zelf ook een ZorgDNA profiel zodat er actief gematcht kan worden. Zowel vanuit de bezoekers als vanuit de organisaties. 

3. Orange copy.png

HET CONCEPT

Als tool gebruiken we een interactieve applicatie waarin alles terug te vinden is. Zoals een overzicht waarin alle instellingen vermeld staan, informatie over de verschillende branches, video's, QR codes en overige nuttige informatie.  Tevens kunnen er  direct afspraken gemaakt worden voor een vervolggesprek na de ontdekdezorg week. Alle facetten zijn gekoppeld aan elkaar en vormen één geheel zowel op gebied van inhoud als op look and feel. We zorgen dat de techniek voor iedereen te bedienen en te begrijpen is

3. Orange copy.png

HET GEHEIM

De focus komt te liggen op WIE je bent, waar je interesses liggen. Tijdens de ontdekdezorg week  helpen wij de bezoekers door middel van de ZorgDNA een match te vinden op het gebied van welke branches en vacatures. Daarnaast kan de zorg-en welzijns organisatie pro-actief bezoekers aanspreken bij een interessant of passend profiel. 

  • ZorgDNA profiel voor de deelnemers

  • Profielen voor de zorg en welzijns organisaties obv branches of vacatures

  • Vacatureplein

  • Applicatie met alle informatie 

  • Informele pro-actieve matching op basis van ZorgDNA profielen