Ik heb nu een aantal keer mogen meemaken hoe mooi en uniek jullie product is, en hoe bevlogen en enthousiast jullie dit mogelijk maken. Een mooie toekomst voor jullie bedrijf, en veel (werk) plezier 

— Frank Oostdam, directeur ANVR

Onze Reiswerk Studenten Challenge is inmiddels uitgegroeid tot een van de kroonjuwelen van de reissector. Een prachtige samenwerking tussen onderwijs en bedrijfsleven. Justcurious heeft aan de basis van dit succes gestaan. Steeds meedenkend, altijd creatief en met een aanstekelijk enthousiasme.

— Frank Oostdam, directeur ANVR

JANSWEG 52

2011 KN  HAARLEM

  • Gray Youtube Icoon
  • Grijs Facebook Icon
  • Gray Vimeo Icon
  • Gray Instagram Icon

"Gamification is het toepassen van gamedenken en gametechnieken in niet-game omgevingen. Bij gamification gebruik je spelelementen om gebruikers te motiveren en hun ervaring te verrijken. Het principe van gamification is niet nieuw, we spelen al eeuwen spelletjes. 72% van de huishoudens speelt inmiddels video games. Daarin ervaren we hoe effectief games zijn in het verleiden, vastgrijpen, motiveren en binden van hun spelers. Die technieken toepassen in de echte wereld is waar gamification over gaat. Bij gamification staat centraal dat je gedrag wilt stimuleren. Dit doe je door in te spelen op de intrinsieke motivatie. Dit is de motivatie die uit een persoon zelf komt. De achterliggende redenen die mensen hebben om bepaalde dingen te doen. Bijvoorbeeld leren, status of erkenning" (Teunissen, 2013)

In 2017 zijn wij begonnen met het ontwikkelen van de Justcurious app waarin online games gespeeld kunnen worden om een bestemming beter of anders te leren kennen.